گروه آموزشی آیلتسر

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی زبان انگلیسی

گروه آموزشی آیلتسر

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی زبان انگلیسی

مزیت آموزش آنلاین زبان انگلیسی

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹ ب.ظ

یکی از روش های آموزش زبان انگلیسی که امروزه بسیار به کار رفته است آموزش آنلاین زبان انگلیسی می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی علاقه افراد به آموزش آنلاین و غیر حضوری افزایش چشمگیری یافته است. به طوری که حتی بسیاری از آموزشگاه های حضوری این امکان را برای زبان آموزان خود فراهم کرده اند تا در صورت تمایل در دوره های آنلاین ثبت نام کنند. آموزش آنلاین زبان انگلیسی می تواند تجربه ای بسیار شیرین و لذت بخش باشد. زیرا کلاس های آنلاین نه تنها از لحاظ کیفیت آموزش هیچ تفاوتی با کلاس های حضوری ندارند، بلکه اغلب مفید تر هم خواهند بود.

معرفی کلاس های آنلاین

کلاس آنلاین یک محیط آموزشی است که در آن محدودیت‌های زمانی و مکانی برای شرکت کننده‌ها وجود ندارد و استاد و شاگرد می‌توانند از طریق اینترنت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و تعامل داشته باشند به گونه ای که زبان آموز میتواند به راحتی سوالات خود را مطرح کند و استاد پاسخ دهد. نکته اصلی که باعث جذابیت کلاس‌های آنلاین شده است این است که امکاناتی فراهم می‌شود تا افراد بتوانند از سرتاسر ایران در کلاس حضور داشته باشند.

انواع کلاس های آنلاین

کلاس های آنلاین به دو دسته تقسیم بندی می شوند کلاس های آنلاین بدون مدرس و ویدئو محور، کلاس های آنلاین با مدرس.

در کلاس‌های آنلاین ویدئو محور هیچ نظارتی از جانب مدرس وجود ندارد و زبان آموز با منابع آموزشی آماده شده و بدون نظارت مربی شروع به یادگیری میکنند. اینگونه کلاس‌ها رایج ترین نوع برگزاری کلاس‌های آنلاین است که مدرس ممکن است فقط به ارزیابی زبان آموزان بپردازد. در اینگونه کلاس‌ها یک ویدئو آموزشی به زبان آموز داده می‌شود تا مشاهده کند و در نهایت ممکن است یک آزمون آنلاین برای ارزیابی از زبان گرفته شود.

اما کلاس آنلاین با حضور مدرس بسیار زیاد  شبیه کلاس‌های فیزیکی است. در این نوع کلاس‌ها یک مدرس وجود دارد که در زمان مشخصی کلاس درس را برگزار میکند و زبان آموزان از طریق ویدئو کنفراس در کلاس شرکت میکنند. در این کلاس اسلایدها نمایش داده می‌شوند و میتوانید سر فصل مطالب را ببینید و اگر سوالی از مدرس داشته باشید میتوانید بپرسید به سوالات شما پاسخ داده میشود تمامی مطالبی که در کلاس حضوری از طریق استاد به شما تدریس می شود در کلاس آنلاین هم تدریس می شود.

زبان آموزان در کلاس های آنلاین استرس بسیار کمتری دارند. با اعتماد به نفس بیشتری صحبت می کنند و به سوالات پاسخ می دهند. همچنین مدیریت زمان جلسات ساده تر خواهد بود، به طوری که دیگر هیچ کلاسی به دلیل عدم امکان رفتن به آموزشگاه، مسافرت های ناگهانی یا تعطیلات رسمی از دست نخواهد رفت. این مساله به خصوص برای کسانی که قصد دارند دوره های آموزشی را به صورت  فشرده بگذرانند، اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

مزایای کلاس آنلاین زبان انگلیسی

  1. با استفاده از کلاس‌های آنلاین در وقت افراد صرفه جویی می‌شود.
  2. دسترسی افراد به کلاس‌های آموزشی بدون محدودیت مکانی و از طریق اینترنت وجود دارد.
  3. بهره مندی آسان از بهترین و مجرب ترین اساتید کشور.
  4. مشاهده ی با کیفیت تصویر و صدای استاد و محتوای آموزشی.
  5. در کلاس‌های آنلاین امکان نظارت خانواده‌ها بر روند تدریس مدرسین وجود دارد.
  6. یادگیری‌های الکترونیکی توجه دانش آموزان را بیشتر جلب میکند و در نتیجه ویژگی تعاملی بودن و بازدهی بیشتری دارد.
  7. استفاده آسان از کلاس‌ها و اجتناب از عوامل استرس زایی نظیر ترافیک و یا حضور در جمع.
  8. استفاده از کلاس‌های آنلاین رابط گرافیکی مناسبی دارد و نسبت به کلاس‌های حضوری خسته کننده نیست.
  9. استفاده از کلاس‌های آنلان این امکان را به شما میدهد که محیط آموزش را آنطور که راحت تر هستید انتخاب کنید. اتاق خواب، اتاق مطالعه یا هرجای دیگری که برای شما مناسب تر می‌باشد.
  10. زبان آموزان در هرکجای کشور که باشند به راحتی این امکان را دارند که از امکانات تحصیلی استفاده کنند.

معایب تدریس آنلاین زبان انگلیسی

  1. تفاوت در میزان دسترسی افراد به کلاس به علت شکاف دیجیتالی وجود دارد. افرادی که از اینترنت پرسرعت برخوردار نیستند و یا سخت افزارهای مناسبی ندارند ممکن است با مشکل مواجه شوند.
  2. امکان تعامل با استاد و هم کلاسی‌ها به صورت چهره به چهره وجود ندارد و برای کسانی که از حضور در کلاس‌های فیزیکی لذت میبرند مناسب نمی‌باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی