گروه آموزشی آیلتسر

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی زبان انگلیسی

گروه آموزشی آیلتسر

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی زبان انگلیسی

کلاس خصوصی آیلتس یا گروهی ؟

چهارشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۵۷ ق.ظ

شرکت در کلاس خصوصی آیلتس خوب است یا گروهی؟

دو راه کاملا متفاوت برای یادگیری یک زبان خارجی وجود دارد که یکی آموزش خصوصی و دیگری آموزش به صورت گروهی است.

 هدف هر دو روش آموزشی یکسان است و آن هم این است که زبان آموز به سطح مطلوبی در زبان انگلیسی برسد و به آن نتیجه ای که در نظر دارد برسد.  برای بعضی افراد کمبود زمان مساله‌ای نیست و آن‌ها می‌توانند 1 تا 2 سال به طور پیوسته و مستمر، برای یادگیری زبان وقت بگذارند تا به هدف دلخواه خود برسند. از طرفی برای برخی دیگربه خاطر مشغله زیاد و محدودیت زمان امکان شرکت در کلاس‌های گروهی وجود ندارد،به همین دلیل  کلاس‌های خصوصی برای این دسته گزینه بهتری می‌باشد.

کلاس گروهی آیلتس

مسئله این است که آموزش های کلاسی گروهی به گونه ای هستند که نمی توانند به صورت ویژه روی یک زبان آموز متمرکز شوند. ممکن نیست که یک مدرس بتواند از نظر سطح و کیفیت آموزش برای هر زبان آموز حاضر در کلاس به صورت یکسان عمل کند و با توجه به توانایی های تک تک ایشان، به آن ها آموزش دهد.

کلاس گروهی آیلتس

کلاس خصوصی آیلتس

دوره های ویژه تدریس به صورت خصوصی کاملا متفاوت است. در یک دوره ی تدریس به صورت خصوصی، مدرس می تواند تمامی توجه خود را به یک زبان آموز معطوف کند که طبعا دانش آموز هم از این توجه تمام و کمال استفاده های فراوانی خواهد کرد. هر دوره ی آموزشی می تواند با توجه به نیاز و سطح یادگیری هر زبان آموز تنظیم شود و مشکلاتی که در حین یادگیری برای فرد پیش می آید را می توان به صورت دقیق و متمرکز مورد بررسی قرار داد و تا رفع کامل آن مشکل زمان کافی وجود دارد. وقتی زبان آموزی در یک کلاس تدریس انگلیسی به صورت خصوصی حضور می یابد، امکان دخیل شدن این حواس پرتی ها در خلال یادگیری به صفر می رسد. توجه مدرس هموراه به زبان آموز معطوف شده؛ در نتیجه زبان آموز هم فرصت کافی برای بازیگوشی و حواس پرتی نخواهد یافت. مطمئنا امکان ندارد که انسان همواره بتواند جدی باشد، اما این مسئله قطعی است که توجه زبان آموز همواره معطوف به موضوع درس است و می تواند به آموزش های مدرس خود، توجه کافی را داشته باشد که همین مسئله باعث دستیابی به نتیجه ی حداکثری و مطلوب است.

 

اگر تمایل به شرکت در کلاس تدریس خصوصی آیلتس دارید میتوانید با شماره 26422287-021 تماس حاصل فرمایید.

کلاس خصوصی آیلتس

در کلاس های آموزشی عمومی، ارتباط نزدیک با مدرس می تواند واقعا مشکل باشد  برای مدرس، دانش آموزان عده ای از افراد هستند که هر روز می آیند و می روند و طبیعتا امر آموزش برای مدرس به یک شغل و وظیفه است. در هر دو صورت، هر دانش آموز یکی از چند ده دانش آموزی خواهد بود که وی در طول روز با او سر و کار دارد. اما در دوره های خصوصی، که در آن ها زبان آموز و مدرس تنها افراد حاضر در کلاس هستند، نوع رابطه تغییر خواهد کرد. در دوره های خصوصی، که در آن ها زبان آموز و مدرس تنها افراد حاضر در کلاس هستند، نوع رابطه تغییر خواهد کرد. همچنین در این فضا، مدرس فرصتی پیدا می کند که روحیات و اخلاقیات زبان آموز خود را بهتر بشناسد چرا که امکان این شناخت عمیق، هرگز در کلاس های تدریس عمومی وجود نخواهد داشت.

با تمام شرایطی که در بالا گفته شد، عادلانه نیست تا مزایای کلاس های درسی عمومی به طور کامل کوچک شمرده شوند. کلاس های ترمیک و تدریس عمومی، مزایای خیلی زیادی دارند. دانش آموزان و دوستان زیادی وجود دارند که شما می توانید از آن ها هم یاد بگیرید. همچنین تنها در شرایط کلاس های آموزشی عمومی است که شما می توانید مطالبی که یاد نگرفته اید را از زبان آموزان بهتر کلاس بپرسید، که خود این امر علاوه بر ایجاد محیطی دوستانه، باعث تقویت علم زبان آموز توضیح دهنده، و همچنین یادگیری بهتر شما خواهد شد. چرا که شما در حال دریافت آن اطلاعات از شخصی مثل خود هستید که همین امر این حس را در شما تقویت می کند که: اگر او توانسته یاد بگیرد، پس من هم می توانم یاد بگیرم.  و همچنین هزینه ی بسیار پایین این کلاس هاست که طبیعتا فاکتور بسیار مهمی در هر انتخابی محسوب می شود.

سخن آخر: در نظر داشته باشید که هر فردی بنا به نیاز خود کلاس مورد نظر را انتخاب می کند . هر کدام از کلاسها نقاط ضعف و قوت خود را دارند که زبان آموز باید به آنها توجه داشته باشد.

برای یادگیری بیشتر میتوانید در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس شرکت کنید.

نظرات  (۱)

سلام
برای شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی آیلتس به صورت آنلاین میتونید با استاد سجادی هم تماس بگیرید.

https://msajadi.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی