گروه آموزشی آیلتسر

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی زبان انگلیسی

گروه آموزشی آیلتسر

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی زبان انگلیسی

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۱
خرداد

 

در کلاس بحث آزاد اسپیکینگ آیلتس هر سه بخش مهارت speaking آیلتس کار شده و شما با چهارچوب مشخص اسپیکینگ آیلتس آشنا می شوید. در این کلاس آیلتس که هر هفته یک جلسه برگزار میشود شما می توانید مهارت اسپیکینگ خود را در چهارچوب آیلتس قرار دهید و با معیارهای گفتگوی به اصلاح "آیلتسی" آشنا شوید.
اگر در جستجوی کلاس آیلتسی هستید که فقط روی مکالمه ی انگلیسی کار کرده و در قالب آیلتس باشد انتخاب درستی کرده اید .

کلاس بحث آزاد ویژه افرادیست که بدلیل آشنایی با دستورزبان انگلیسی و داشتن مهارت و دایره واژگان گسترده، نیازی به حضور در کلاس هایی با محوریت آموزش گرامر را ندارند و بیشتر به دنبال ارتقاء مهارت مکالمه(Speaking) خود در محیطی کاملا انگلیسی زبان می باشند.

دوره های بحث آزادTopic Based می باشد بدین شکل که در هر جلسه یک یا دو موضوع از طرف استاد انتخاب شده و زبان آموزان ارائه می گردد و زبان آموزان پیش از حضور در کلاس روی موضوعات تحقیق و تمرین میکنند و با اطلاعات کافی و چالشهای پیش روی موضوع در کلاس حاضر می شوند و بصورت فعالیت های دوبه دو و گروهی به بحث و تبادل نظر می پردازند و در پایان استاد به تصحیحAccent ,Pronouncian, Grammer, Vocabulary زبان آموزان می پردازد و با آموزش کلمات و اصطلاحات موضوع مورد بحث دایره واژگان زبان آموز را نیز ارتقا میدهد . کلاس بحث آزاد با سایر کلاسهای ویژه آموزش زبان فرق دارد و تمرکز اصلی بر روی دو مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ(Speaking- Listening)  است.   

 

اهداف کارگاههای آموزشی بحث آزاد

·         تقویت مهارتهای گفتاری و شنیداری(Speaking وListening)

·         افزایش دامنه لغات و واژگان کاربردی

·         استفاده درست و صحیح از واژگان در جملات

·         یادگیری صحیح کلمات و جملات به لهجهAmerican وBritish

·         یادگیریIdiom, Slang, Expression

·         یادگیریCollocations

·         آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای انگلیسی زبان

·         توانایی تماشای فیلم بدون نیاز به زیرنویس

·         افزایش اعتماد به نفس به منظور انجام مکالمات روزمره 

·         تقویت مهارتspeaking جهت کسب نمره بالاتر در آزمونIELTS

 

بهترین سطح برای شرکت در دوره های بحث آزاد(Free Discussion) به منظور درک بهتر و استفاده مفیدتر از کلاس، سطحPre-intermediateیا بالاتر می باشد زیرا زبان آموزان در این کلاس ها توانایی صحبت کردن درباره ی ایده ها و نظرات نسبتا پیچیده، اصطلاحات عامیانه و روزمره، مکالمات سطح پیشرفته، بیان عقاید و نقطه نظرات موافق و مخالف و صحبت درباره اخبار روزمره، بحث درباره برنامه های آینده، تفسیر فیلم و موسیقی، تفسیر تفاوت های فرهنگی و اجتماعی را می آموزند که در نهایت منجر به تقویت مهارت های گفتاری و شنیداری Speaking  وListening  و افزایش دایره لغات آنها می شود.

جهت شرکت در کارگاه اسپیکینگ آیلتس و یا شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی آیلتس با شماره های تماس بگیرید.

 

 

  • گروه آموزشی آیلتسر
۱۸
خرداد

افعال مدال از نظر مفهومی، برای بیان معانی همچون «اجازه دادن و اجازه گرفتن» و «منع کردن» و «تعهد داشتن به کاری یا چیزی» و یا «عدم تعهد» مورد استفاده قرار می‌گیرند.

افعال مدال : can و کاربرد آن در بیان اجازه دادن و اجازه گرفتن

فعل  can در زبان انگلیسی عموما برای «بیان اجازه گرفتن و یا اجازه دادن» استفاده می‌شود. به این نمونه‌ها توجه فرمایید:

Can I take this book?

من می‌توانم این کتاب را بردارم؟

You can use my bicycle if you like.

اگر می‌خواهی می‌توانی از دوچرخه من استفاده کنی.

از may یا might برای بیان احتمال چیزی استفاده می کنیم.همچنین می توان برای اجازه گرفتن و درخواست غیرمستقیم از آنها استفاده کرد.

ساختار:
مصدر بدونmay/might+to +فاعل

 

 

  • گروه آموزشی آیلتسر
۱۳
خرداد

 

 

آزمون تعیین سطح در سه بخش اول (Listening, Writing,Reading ) به صورت گروهی برگزار می شود. در صورت تاخیر حداقل بخش اول یعنی Listening  را از دست می دهید.

بخش Listening

اولین بخش آزمون است. این بخش شامل 20 سوال و 15 دقیقه است . نمره ای که از این بخش می توانید بگیرید بین 0 تا 7 متغیر است.

بخش Reading

این بخش آزمون شامل 20 سوال است که شما 30 دقیقه زمان برای انجام آن در اختیار دارید.  حداقل نمره 0 و بیشترین نمره 7 است .

بخش Writing

بخش رایتینگ یک تسک دارد و 30 دقیقه زمان دارد. نمره ای که از این بخش می توانید بگیرید بین 0 تا 7 متغیر است.

بخش Speaking

این بخش آزمون مصاحبه تک نفره است . بین 5 تا 7 دقیقه زمان دارید و نمره شما بین 0 تا 7 متغیر است.

نکته1:

از زبان آموزان گرامی خواهشمندیم به موقع در محل آزمون حاضر شوید و عواملی مانند ترافیک ، جای پارک را در نظر داشته باشید. از به همراه داشتن آدرس محل آزمون اطمینان حاصل کنید.

هزینه تعیین سطح در مجموعه رایگان می باشد. جهت رفاه حال زبان آموزان خواهشمندیم برای تعیین وقت ابتدا تماس بگیریم و چنانچه به دلایلی موفق به حضور در محل آزمون تعیین سطح نشدید حتما به موسسه اطلاع دهید.

برای تعیین سطح آنلاین وارد لینک زیر شوید.

 

  • گروه آموزشی آیلتسر
۱۱
خرداد

یکی از مشکلات بزرگی که همیشه گریبان گیر اکثر زبان آموزان بوده، عدم تسلط کافی بر تلفظ صحیح واژگان و جملات است. احتمالا بارها با افرادی برخورد داشته اید که علیرغم داشتن دایره لغاتی قوی و توانایی صحبت بالا، با لهجه ای بسیار بد و غیر حرفه ای واژگان انگلیسی را تلفظ می کنند، طوری که شنوندگان متوجه حرف هایشان نمی شوند.

یکی از باور های غلط بین زبان آموزان، یکسان بودن accent یا همان لهجه با pronunciation  یا همان تلفظ می باشد. علارغم وجود اینگونه دیدگاه، باید به این نکته دقت داشت که این دو با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند. لازم به ذکر است که تلفظ به نحوه ی بیان کردن کلمات و صداها اشاره می کند برای مثال اینکه در یک کلمه کدام صدا و با چه کیفیتی باید بیان شود را تلفظ تعیین می کند.

چطور لهجه خود را تقویت کنیم؟

یکی از بهترین راه های تقویت تلفظ و لهجه دیدن فیلم های با زبان انگلیسی می باشد که لهجه ی آن را بر اساس علاقه ی خود می توانید انتخاب کنید. در این حالت به صورت ناخودآگاه در معرض انبوهی از اطلاعات تلفظی و لهجه ای قرار خواهید گرفت و علاوه بر لذت بردن از فیلم و یا سریالی که در حال تماشای آن می باشید، می توانید به تقویت لهجه و تلفظ خود بپردازید. در این شیوه ی یادگیری، درست همانند یک بچه که بدون استفاده از مطالب و منابع خاص تمرین لهجه و تلفظ آن ها را به بهترین نحو یاد میگیرد، شما هم می توانید از این راه یادگیری بهره مند گردید.

یکی دیگر از منابع مناسب برای یادگیری و تقویت لهجه  و تلفظ، استفاده ی گسترده از پادکست های آموزشی و غیر آموزشی می باشد. این دسته از منابع زمانی مناسب می باشد که، استفاده از منبع اصلی، یعنی فیلم ها و سریال ها امکان پذیر نباشد. دلیل این موضوع، عدم وجود تصویر در زمان گوش دادن به رادیو می باشد که یادگیرنده را از امتیاز توجه به حرکات لب و دهان گویندگان حاضر در فیلم ها و سریال ها سلب می کند و تنها از حس شنوایی یادگیرنده استفاده می نماید. گرچه ممکن است که پادکست ها به اندازه ی فیلم ها و سریال ها موثر نباشند، اما نباید از یک مزیت مهم آن ها غافل گشت و آن امکان گوش دادن به رادیو در ساعات بیشتری در روز است. بدون شک، پرداختن ساعات طولانی در طول روز به نگاه کردن فیلم ها و سریال ها میتواند دور از انتظار باشد، اما این امکان وجود دارد تا حتی زمانی که مشغول به انجام کار های روزمره هستید، از یادگیری بی بهره نمانید و به گوش دادن بپردازید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاسها لطفا با مشاورین ما در گروه آموزشی آیلتسر تماس حاصل فرمائید.

 

 

 

  • گروه آموزشی آیلتسر
۰۷
خرداد

 

"Get" یکی از افعال پرکاربرد و مهم در زبان انگلیسی است. این فعل به تنهایی یا در کاربرد با افعال دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. اگر این فعل به تنهایی به کار رود، دارای هفت معنی متفاوت می باشد. این هفت فعل عبارتند از:

 

 

Arrive

Fetch

Receive

Buy  

Understand

Have

Become

رسیدن آوردن گرفتن خریدن فهمیدن داشتن شدن

 

هفت فعل فوق به دلیل اینکه کمی حالت رسمی دارند، بیشتر در مکالمات رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. درمحاوره و مکالمه های روزمره معمولاً از get به جای این چند تا فعل استفاده می شود.

 

Arrive

I got home at 7:00 in the evening.

What time did you get in?

Fetch

Can you get me my glasses?

Receive

I got some cool presents for my birthday.

Buy

I got this jacket as a gift.

Understand

Do you get what I’m trying to get across?

Have

I got some good news for you.

Become

The theater’s getting dark – I think the movie is starting.

     

مثال هایی در ارتباط با جایگزینی فعل Get به جای این افعال می آوریم:

 

از آنجایی که فعل "Get" در زبان انگلیسی بسیار پرکاربرد است، بنابراین به عبارت هایی که با این فعل می توان ساخت می پردازیم:

 

Get married – Get divorce – Get angry – Get tired – Get dark – Get lost

ازدواج کردن طلاق گرفتن عصبانی شدن خسته شدن تاریک شدن گم شدن 

 

We’re getting married next year

 

ما سال آینده ازدواج خواهیم کرد.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاسهای اختصاصی گرامر لطفا با شماره های 22902133- 26421380 تماس حاصل بفرمائید.

  • گروه آموزشی آیلتسر
۰۴
خرداد

 

 

مثال ها، اگر به درستی استفاده شوند، نه تنها به شما در بهبود نمره شما کمک میکند بلکه همچنین تأثیر بسزایی در افزایش امتیاز “Coherence” شما در رایتینگ خواهد داشت. مثالها با تصویرسازی از ایده های شما به ساده سازی و درک راحت تر رایتینگ شما کمک می کنند. همچنین، استفاده از مثال در رایتینگ بسیار ساده تر از تلاش برای توضیح یک مسئله پیچیده است.

یکی از راههای گرفتن نمره 7 در رایتینگ آیلتس استفاده از مثال است . شما می توانید با استفاده از مثال های مختلف به طور کامل رایتینگ خود را گسترش دهید.

مثال ها، اگر به درستی استفاده شوند، نه تنها به شما در بهبود نمره “Task Response” کمک میکند بلکه همچنین تأثیر بسزایی در افزایش امتیاز “Coherence” شما در رایتینگ خواهد داشت. مثالها با تصویرسازی از ایده های شما به ساده سازی و درک راحت تر رایتینگ شما کمک می کنند. هر مثال باید در جای خود استفاده شود و توجه کنید که با استفاده از هر مثالی نمی توانید نمره بالا کسب کنید.

برخی از زبان آموزان به اشتباه فکر می کنند با نوشتن فهرست بلند بالا از ایده های مختلف می توانند به نمره بالا دست پیدا کنند. در واقع شما با اینکار بدتر اگزمینر را به اشتباه می اندازید زیرا در این آزمون نحوه پاراگراف بندی و انسجام پاراگراف مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرد و نه تنوع ایده ها .

استفاده درست از مثال

مثال مناسب با ایده اصلی رایتینگ یکی از مهمترین دغدغه های زبان آموزان است. اگزمینرها هرگز مثال های شما را برای صحت آنها بررسی نمی کنند. این که مثال شما واقعی است یا نه اصلا اهمیتی ندارد.

   موسسه آیلتسر برگزار کننده کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در خدمت شما عزیزان است.

 

  • گروه آموزشی آیلتسر