گروه آموزشی آیلتسر

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی زبان انگلیسی

گروه آموزشی آیلتسر

تدریس خصوصی آیلتس|تدریس خصوصی تافل|تدریس خصوصی زبان انگلیسی

آزمون UKVI در آیلتس

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۱۸ ب.ظ

آزمون UKVI یک از آزمون از انواع آزمون های آیلتس است که زیر نظر دولت بریتینا قرار دارد که مناسب متقاضیانی است که قصد مهاجرت و یا ادامه تحصیل در کشور انگلستان را دارند، UKVI که مخفف کلمه United Kingdom Visas and Immigration است تنها آزمون مورد قبول برای مهاجرت به کشور انگلستان است، در این آزمون هر چهار مهارت زبان یعنی نوشتن (Writing)، خواندن (Reading)، شنیدن (Listening) و مکالمه (Speaking) مورد ارزیابی قرار می گیرد.

نحوه ثبت نام در آزمون UKVI

روش ثبت نام در این آزمون تفاوتی با سایر آزمون ها ندارد و همانند بقیه به دو صورت کاغذی و کامپیوتری برگزار می شود. هنگامی که شما به صورت اینترنتی در این آزمون ها ثبت نام کنید زمان دقیق این آزمون 12 روز قبل برای شما پیامک می شود؛ به این نکته دقت کنید که شما تنها می توانید در موسساتی که مورد تایید اداره انگلستان است شرکت نمایید. 

بیشتر بخوانید: مدارک لازم جهت ثبت نام در آزمون آیلتس 

تفاوت آزمون های کامپیوتری و کاغذی؟

به طور کلی ساختار اصلی در هر دو آزمون به یک صورت است و تفاوتی با یکدیگر ندارند، تنها تفاوت آن ها در این است که در آزمون هایی که صورت کامپیوتری برگزار می شود مهارت‌های Writing، Listening و Reading به طور اینترنتی و مهارت Speaking در زمان دیگری پس از آزمون به صورت حضوری برگزار می شود.

انواع IELTS for UKVI

این آزمون دارای انواع مختلفی است که با توجه به نیازی که دارید باید آن را انتخاب نمایید در ادامه آن ها را به شما معرفی می کنیم.

1-IELTS for UKVI (Academic): این آزمون مناسب کسانی است که قصد ادامه تحصیل در کشور انگلستان را دارند، همچنین افرادی که قصد دارند مجوز کار در انگلستان را دریافت کنند نیز باید در این آزمون شرکت نمایند.

2-IELTS for UKVI (General Training): این آزمون مناسب افرادی است که قصد دارند به کشور انگلستان مهاجرت نمایند و یا دانش آموزانی که می خواهند قبل از دوره ی دانشگاه به این کشور مهاجرت و تحصیل نمایند.

3-IELTS Life Skills A: اگر آشنایی در کشور انگلستان دارید و قصد دارید تا به پیش او مهاجرت کنید این نوع آزمون برای شما مناسب است در این آزمون باید  سطح Speaking و Listening را در اداره مهاجرت اثبات کنید.

همچنین بخوانید: مصاحبه آزمون آیلتس چگونه است؟

4-IELTS Life Skills A2: این آزمون نیز همانند آزمون قبلی است با این تفاوت که قصد دارید به همسر خود ملحق شوید.

5-IELTS Life Skills B1: در این آزمون همانند دو آزمون قبل تنها مهارت Speaking و Listening شما ارزیابی می شود این آزمون مخصوص افرادی است که قصد اقامت دائم و یا شهروندی در کشور را دارنند.

امیدواریم که مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

 

  • گروه آموزشی آیلتسر

آزمون UKVI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی